Son Mieux voor Amnesty

Son Mieux

Opgehaald

28750% bereikt van mijn streefbedrag € 1
Afgesloten Je kunt niet meer doneren

Mooie mensen 💛

Zoals sommigen van jullie misschien al gezien hebben wordt This Is The Moment afgespeeld tijdens de tv-uitzendingen van de wedstrijden van ons Nederlands elftal op het WK.

Laten we beginnen met benoemen dat het kind in ons dat ooit voetballend op het schoolplein stond dit een enorme eer vindt. Helaas vindt dit WK alleen plaats in een land waar de beslissingen van de regerende macht lijnrecht tegen alles waar wij in geloven staan. Dit heeft bij ons voor de nodige gesprekken gezorgd, waarbij we ons afvroegen wat we hier mee kunnen of moeten.

Met die vraag zijn wij naar Amnesty gegaan. Een organisatie die al jarenlang vecht voor een humane wereld en die dat op dit moment weer doen. Amnesty heeft ons gevraagd een petitie onder de aandacht te brengen. Die petitie moet ervoor gaan zorgen dat de FIFA en Qatar een fonds in het leven brengen om de arbeidsmigranten en hun nabestaanden te compenseren voor het leed dat hun is aangedaan. Er zijn al duizenden handtekeningen verzameld, maar elke handtekening helpt mee. We willen jullie vragen deze petitie massaal te ondertekenen.

Omdat het voor ons niet goed voelt om hier als band iets van geld aan te verdienen zullen wij alle inkomsten die wij krijgen voor het gebruik van onze track op TV direct aan Amnesty schenken. Zodat het geld dat wij hier mogelijkerwijs aan verdienen, gebruikt kan worden om de situatie in Qatar hopelijk te verbeteren en daarnaast Amnesty te ondersteunen in al het werk wat ze doen.

Bij deze nodigen wij je uit om de petitie te tekenen en ook te doneren als je iets kan missen. Zodat we hopelijk ooit wakker worden in een wereld waar sport kan zorgen voor verbinding en plezier. En Nederland weer een WK kan winnen waar we allemaal blij mee zijn.

One Love 💛 - Son Mieux